Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag mår inte så bra idag. Eller egentligen gör jag ju det. Men jag känner mig tom och tillbakadragen. Saker är jobbiga, som att gå på toa, städa, borsta tänderna, andas.. jag vill liksom bara sova. Fast jag kan inte. Jag har ingen ro i min kropp, i mitt sinne. Det är så mycket jag känner att jag måste och vill göra, men jag kan inte förmå mig att göra en enda sak. Knappt le. Jag vill finnas där, vara med, orka le. Detta kanske är en people hangover? Vi hade spelkväll igår, föst var det jobbigt för jag var psykiskt trött. Sedan var det kul. Men om jag har kul med folk så blir jag så extremt trött efteråt. Varför är det så? Var jag så förr med? Lade jag bara inte märke till det? Försöker jag för mycket? Försöker jag för lite? Jag kollar på atypical just nu. På nått vi känner jag igen mig så mycket. Jag har så många personliga problem jag aldrig tagit tag i, som jag inte tillkännagett. Som jag inte vill ha men måste acceptera.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag känner mig konstant sysselsatt. Trots att jag bara jobbar 25%. När försäkringsbolaget skulle boka tid för husbesiktning så hade vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 341
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 538
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok I hela mitt liv har jag lidit av prestationsångest och en känsla av att aldrig prestera tillräckligt bra. Inte ens när jag innerst inne...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: Cosinus
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 375
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp