Svarta händer!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zandrizzz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 049
Z

Zandrizzz

Idag när jag tog av mina svarta läderhandskar var händerna helt kolsvarta :eek: Försökte tvätta bort med varmt vatten o tvål men det sitter som berget... nån som vet hur man får bort det? Vill ju inte gå omkring som värsta bilmekanikern....

Sv: Svarta händer!

jadu.. ja har gröna vantar.. det regnade och sen såg ja ut som salladsfinger :crazy: gick omkring så på en tävling hela dagen hahah

Det är ju också väldigt fint... :D Fick du bort det? Hur i så fall? *Desperat*

hahahah,,har hänt mig med,,tog typ en dag innan det gick bort..det försvinner ska du se..

Gör inte det ont? Har fått för mig att man ska akta sig för att få det nån annanstans än på naglarna...? Kanske kommer ihåg fel :confused: Är ingen storanvändare av nagellack o sånt så jag har inte stenkoll precis... :p

Hoppas det... inte så kul att komma sån till plugget... :crazy:

Hur länge satt det kvar för dig?
Finns det inget "Rengöringsmedel för missfärgade händer"?:idea:

Galltvål tar bort det mesta i fläckväg. Lite svårt att få tag på just nu kanske, men bra att ha hemma till nästa missfärgningskatastrof. :idea:

Nåt som brukar funka på missfärgad hud är att verkligen dränka den i något fett - typ en riktigt fet hudkräm eller någon typ av olja - låta det tränga in i huden en stund, och sedan tvätta noga med tvål. Det feta tar liksom med sig färgen när man tvättar bort det.

Jag tog klorin när jag hade fått hårtoning i och på mina händer.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 210
Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
1 081
Senast: jemeni
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
823
Senast: Unafraid
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur