Svarta katter

cewe

Trådstartare
Efter chatten med bla fin (där det visade sig att hennes ena katt är oootroligt lik min startar jag min första bildtråd :banana:
MEN, det ska endast vara bilder på svarta katter
Här kommer mina
(sorry den första blev så stor)
CIMG0208.jpg

DSC00022.jpg

DSC00020.jpg

Sv: Svarta katter

Här är Anubis min svarta Oriental på 6 månader
anubis.jpg

Åh måste ju ta kort på en av våra då! ska dom vara kolsvarta?

Vilka sötingar ni har!

Här kommer min svarta (hon har gröna ögon vilket kanske inte syns så bra på bilderna)
272184.jpg

1037399.jpg

Men några små vita hårstrån har hon allt :smirk:

detta är min pappas katt Zorro... eller allmänt kallad Zålli :D Otorligt söt men en liten mes... antagligen tillhälften perser...

hade ingen bättre bild på honom...
RebeckaZllired.jpg

detta är min pappas katt Zorro... eller allmänt kallad Zålli :D Otorligt söt men en liten mes... antagligen tillhälften perser...

hade ingen bättre bild på honom...
RebeckaZllired.jpg

Härligt ni matchar varandra med ditt vackra hår :) Zorro heter ju min häst :smirk:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 309
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att...
Svar
19
· Visningar
669
Senast: _Elly_
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka