Svartskimmel e Tap In

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare fallon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 994
Status
Stängd för vidare inlägg.

fallon

Trådstartare
Tap In har ju lämnat många brunskimmlar, men jag har även stött på svartskimmel. Vad ska stoet ha för färg för att man ska ha en chans att få en svartskimmel? Är det svart helt enkelt? Svartbrun?

Sv: Svartskimmel e Tap In

Eftersom detta inte är en direkt travrelaterad fråga så ber jag dig att ställa den i tråden på Avel som heter "vad kan det bli för färg på avkomman" (eller nåt liknande), det finns en länk till den tråden i den nålade regeltråden på avelssidan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
794
Senast: Tuvstarr
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 300
Senast: Kajsalisa
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 019
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband