Bukefalos 28 år!

Svensk fälttävlansryttare förolyckad

Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

Jag kommer aldrig glömma dig min älskade vän. Du hann inget känna, du lämnade oss när du gjorde det du älskade, flög över hindren med din älskade Bobbo.

Nu är du i himlen och dansar med änglarna, men vi måste leva kvar och försöka känna den styrka du hade.
 
Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

Fy så otäckt. Lider med de anhöriga
Någon som vet hur det gick med hästen?
 
Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

jag var där o såg det :eek::cry:
men hästen reste sig upp snabbt o det såg inte ut som om han var skadad, men usch vad hemskt det var:cry:!
lider med alla de anhöriga!!
 
Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

Vi tänker fortfarande på dig här i Bollnäs...
 
Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

Hästen mår bra, tjejen mår bra där hon är. Vi tänker på hennes familj, och jag saknar henne innerligt!

Det kommer vara en lång kamp att ta sig genom, men många vänner och ridkompisar samlar ihop sig för att minnas, stötta varandra och kämpa för att gå vidare. Vi kämpar som du gjorde, våran fighter!
 
Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

Usch så hemskt...Alla tankar till familj och vänner...
 
Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

Jag lider verkligen med hennes vänner och familj! :cry:

Hoppas hon inte hann tänka för mycket, utan dog lyckligt hoppande med hennes älskade häst.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

Ja uch, jag var där och såg det, inte roligt.
Alla tankar till familj, vänner och anhöriga.
 
Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

usch vad hemskt..
Alla tankar till de anhöriga.
 
Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

Ofattbart att något sådant kan hända med någon man känner igen.. Mina tankar går till familjen..
 
Sv: Svensk fälttävlansryttare förolyckad

Fy vad sorgligt :(. Extra hemskt blir det när jag inser att hon är lika gammal som jag... Jag sänder en tanke till de anhöriga och alla andra som på något vis drabbats.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) SAHRENDORF, TYSKLAND: Efter fyra svenska placeringar enstjärnigt på lördagen blev det samma antal i CIC** på söndagen i...
Svar
0
· Visningar
723
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) (Uppdaterat) Ian Olding, 47-årig irländsk fälttävlansryttare som var baserad i England, avled på söndagen av skadorna efter...
Svar
19
· Visningar
1 872
Senast: kopparberg
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Det brast i dressyren för de svenska fälttävlansryttarna på OS. Samma mindre konkurrenskraftiga dressyr visade sig även hos...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Svenska fälttävlansryttaren och OS-reserven Anna Hilton slutade i helgen fyra i en internationell specialklass i Gatcombe...
Svar
0
· Visningar
663
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp