Svensk Ridlärare 1

Fossing

Trådstartare
På Strömsholm! Någon mer än jag som ska söka? Någon som har gått den nyligen (den hette biträdande ridinstruktör tills alldeles nyss tror jag) och kan berätta lite om hur det är?
Eller om ni har gått någon annan kurs på Strömsholm, berätta! Jag har aldrig varit där ens :p

Jag jobbar som ridlärar"lärling" nu, men vill ha lite mer kött på benen innan jag går upp och tar examen. Tänkte att 20 veckor var lagom lång tid att vara borta hemifrån :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 521
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 569
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 025
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp