Svensk Ridlärare 1

Fossing

Trådstartare
På Strömsholm! Någon mer än jag som ska söka? Någon som har gått den nyligen (den hette biträdande ridinstruktör tills alldeles nyss tror jag) och kan berätta lite om hur det är?
Eller om ni har gått någon annan kurs på Strömsholm, berätta! Jag har aldrig varit där ens :p

Jag jobbar som ridlärar"lärling" nu, men vill ha lite mer kött på benen innan jag går upp och tar examen. Tänkte att 20 veckor var lagom lång tid att vara borta hemifrån :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
207
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 058
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 269
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 035
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp