Bukefalos 28 år!

Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade värste planen att jag skulle ändra hur jag skriver och inte vara online på mina vanliga tider, men när jag sen glömde bort leken så försvann den goda idén ganska fort :angel:
 
Väntar på att @fio ska skälla på mig. Jag borde ha fattat att hon var tjuv :banghead: Det var ju jätte tydligt :arghh:

Men jag tänkte att det vore taktiskt att käka henne eftersom jag hade bra teorier om henne och skulle inte käka någon jag faktiskt misstänkte :cool:
 
Väntar på att @fio ska skälla på mig. Jag borde ha fattat att hon var tjuv :banghead: Det var ju jätte tydligt :arghh:

Men jag tänkte att det vore taktiskt att käka henne eftersom jag hade bra teorier om henne och skulle inte käka någon jag faktiskt misstänkte :cool:
jag kanske inte ska skriva vad ditt goda råd i lyan var....

vad vi än ska göra så ska vi inte käka eller lyncha ficktjuven speciellt inte KÄKA
:D

D
et var ju lite synd att du inte följde ditt eget råd där :angel:
 
Jag förstod att annanicolewinter och Snurrfian antingen var tvillingar eller spion/ängel när de gick så hårt mig, då var det för sent att ändra sig för då hade det bara gagnat lyan. Synd att jag inte röstade på den där svartvite fan som jag tyckte var mer än lovligt förvirrad där första natten - antaligen full och hög pga all kattmynta i min tofs - men sen verkade hen nykter nästa morgon....
 
Jag förstod att annanicolewinter och Snurrfian antingen var tvillingar eller spion/ängel när de gick så hårt mig, då var det för sent att ändra sig för då hade det bara gagnat lyan. Synd att jag inte röstade på den där svartvite fan som jag tyckte var mer än lovligt förvirrad där första natten - antaligen full och hög pga all kattmynta i min tofs - men sen verkade hen nykter nästa morgon....
Förvirrad? Jag visste ju att fårulven inte hade sett de två sista rösterna i första lynchen. Eller jag såg men hann inte ändra.:angel:
 
Tack för en rolig lek, alla! Om än kort och oplanerad för min del. :D

Med informationen jag fick blev det ju dock ganska enkelt efter att ha läst igenom leken ordentligt, det svåra var att lyckas motivera det hela. :rofl:

Sen måste jag erkänna att jag var nervös över att folk skulle få för sig att rösta ut Mirtai ikväll. Jag funderade på hur skumma inlägg jag skulle kunna få till med kort varsel för att vända en eventuell sån lynch mot mig istället, men är glad att jag slapp!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
41 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp