Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Jag får ju hålla med professorn att spioninfo aldrig kan vara ett testamente, så som begreppet ofta används. Ett testamente är öppet för alla att se och tolka. Optimalt är det den information spelaren har fått genom sin roll men skrivet så att det ser ut som ett vanligt teoriinlägg för blotta ögat, men blir tydligt när spelarens roll avslöjas.
fast jag menade ju inte såsom SÅ
utan bara att hon lämnade NÅGOT som jag fick ärva ;)
jag fick ju spioninfon:cool:
 
Jag får ju hålla med professorn att spioninfo aldrig kan vara ett testamente, så som begreppet ofta används. Ett testamente är öppet för alla att se och tolka. Optimalt är det den information spelaren har fått genom sin roll men skrivet så att det ser ut som ett vanligt teoriinlägg för blotta ögat, men blir tydligt när spelarens roll avslöjas.
Precis, hade jag gjort ett riktigt sådant hade jag hållit Gunilla som god tex.
Det hajade jag dock inte förrän jag redan dött... :angel:
 
Tack för att du var en fantastisk ersättare! :love: Jag hade aldrig lyckats hänga med i det här tempot, så var riktigt glad över det bytet.

Tack alla för en underhållande lek! Men skulle vilja veta vilka som döljer sig bakom alla alteregon?

Och @hemlig - räkna med att jag kommer fortsätta misstänka dig från början efter detta! :mad:

Mig vet du väl? :love:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
21 534
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
61 009
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp