JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svenska superklättringar och Rothenberger ny tvåa
Bukefalos 30 år!
Moderator
Nu gäller det, Sverige ligger tvåa
Hästnyheter EM-dressyrens lagtävling avgörs idag med andra halvan av startfältet i en Grand Prix-klass. Tyskland leder efter tre lagryttare, Sverige...
Startad av Gunnar
23 Aug 2017
Svar: 0
Visningar: 515
Hästnyheter
Guld till Isabell Werth, tre svenskar till final
Hästnyheter Specialen är klar med ett härligt resultat, det yngre gardet kliver fram. Die Queen Isabell Werth levererade över 83 procent, Cosmo och...
Startad av Gunnar
26 Aug 2017
Visningar: 465
Hästnyheter
Svensk dressyrs nya stjärna hyllar hemmapubliken
Hästnyheter Therese Nilshagen, 34, Sveriges nya dressyrstjärna, slog till igen. Hon slutade femma i lördagens kür-final med nytt personligt rekord...
Startad av Gunnar
26 Aug 2017
Visningar: 759
Hästnyheter
Unghäststjärna såld till Rothenberger
Hästnyheter Foreign Affair 3, som har dominerat de svenska årgångstävlingarna för gångarthästar födda 2010, har sålts till tyska dressyrfamiljen...
Startad av Gunnar
28 Maj 2017
Visningar: 479
Hästnyheter
Den stora tråden om hovar!
Hästvård Försökte fota ikväll igen. Tycker att sprickan är rätt oförändrad, men nu har också lersäsongen börjat. Tyvärr har det grävts i hagen...
Habina
15 minuter sedan
Svar: 351
Visningar: 19 682
Vård
Årets bantningstråd
Foder & Strö Min häst övertygade mig om att det var fan ta mig gräsdags idag och därmed basta 😅
Får se hur mycket hon snabbat upp sig tills i morgon...
the_connemara
24 minuter sedan
Svar: 58
Visningar: 2 108
Vård