Svenskt Derby

Sv: Svenskt Derby

tyvärr ingen på nätet upptäckte jag och ingen på denna datorn..

Hmm ska man försöka förklara.. :crazy: Är runt 165 lång mörkt blont lite längre än axellångt hår snelugg uppklippt om d e varmt kommer jag antagligen ha på mig en gulaktig kjol.. :p
 
Sv: Svenskt Derby

Ok, det var i Derbyt 2004 som min Z'Ore gjorde sitt sista löp, slutade som femma med en rejäl banan på vänstra yttre böjsenan..

Samma dag, på kvällen, dog vår Dhore i stallet.. :(
 
Sv: Svenskt Derby

ajdå vad tråkigt! Men trevligt för dig kanske, tur i oturen eller vad man ska säga? Är han frisk igen då??
 
Sv: Svenskt Derby

Inte kul.
Vår häst kom 3:a då, men då var det Castros häst.
 
Sv: Svenskt Derby

Oki,har ett vagt minne av lockigt hår och blå tröja.
 
Sv: Svenskt Derby

Hmm, jag fick möjligheten att köpa Z'Ore av Omar Zawawi efter den skadan, han kan aldrig löpa mer. Skadan är dock utläkt nu och han funakr jättefint.
 
Sv: Svenskt Derby

ok var inte jag! Hmm våra jackor e riktigt turkosblåa med lilla brodyr på ryggen "T Ahlbeck Racing" Och våra namn på framsidan.. Fast dom kommer vi inte ha på derbyt.. Jag hjälpte till att träcka häst i lopp 8 föresten.. Vi brukar hålla till vid ledvolten och upp på balkongen ovanför cafét när hästarna går..
 
Sv: Svenskt Derby

ok men då har du säkert sett mig också skymta förbi! Dom e inte direkt diskreta med den färgen..:-p
 
Sv: Svenskt Derby

va du där ? såg inte dig! Ha det kul idag, jag hinner inte! Vi hörs
 
Sv: Svenskt Derby

Såg tyvärr inte dig idag!! Såg du mig? Haha svårt iof med den förklaringen.. :angel: Hade beiga linnébyxor med brun tröja eller rosa (när d blev kallt.. :p )

Nice blev fyra, bra gjort då hon blev helt fel placerad och fick inte ett för henne optimalt lopp! MEN ett stort GRATTIS till Jockeyjoe som vann loppet!!! :bow: :bump:

Hade ni kul idag annars??
 
Sv: Svenskt Derby

Jag var tyvärr inte där, allt bara gick åt skogen för mig... :cry: :cry:

Hade ni trevligt där?

Hörde att älskade Halfsong vann underbart :banana:
 
Sv: Svenskt Derby

Nej va synd!! Hoppas inget allvarligt hände!!

Jadå fast vi lyckades missa hattparaden.. :-P ja d gjorde hon till stort jubel! :-D
 
Sv: Svenskt Derby

Får väl gratta kalle när man träffar honom då, önskar jag kunde se det.

Jag försov mig till ponnygaloppen och det kändes verkligen inte bra mot Ellinor, men så blev det strul med hur jag skulle komma in och hem samtidigt som det var folktomt i stallet och någon är tvungen att vara där då elen i hagarna inte funkar för tillfället och min häst måste vara ute. Inte kul om en hingst kommer lös. Men det var inte hela världen, gick och latade mig och mockade 7 boxar i ren frustation.
 
Sv: Svenskt Derby

Ok sånt som händer!! men du kan ju se loppreprisen på internet!! Bättre än att inte se d alls iaf!!

men då blev d mockat iaf.. *ler* vi körde turbovariant i morse för att hinna med både och!
 
Sv: Svenskt Derby

Ja men nu blir jag kallad sömntutan resten av mitt liv ju...bara det inte sprids utåt, eller det har det ju gjort nu.

Har kollat på reprisen där halfsong sprang, en liten rysare ju.
Vad missade jag?
 
Sv: Svenskt Derby

haha ajdå illa! Lovar att inte berätta för nån.. ;)

Ja d va d verkligen var jättejämt ända till slutet!! Hmm vad du missade? Måste tänka såg själv inte alla lopp men d var ju bra hästar överlag så loppen va verkligen bra! Inte allas många roliga hattar att kolla på i år så d nöjet snuvades du inte på iaf.. :p Fast där var en hel klunga "vääldigt fina damer" en med mink och allt runt halsen :crazy: Hade sådana hållare till sina ciggaretter oxå...

Själva derbyt var oxå en höjdare Albany Hall bara gled ifrån dom andra på upploppet!! :d
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Abba-ikonen Benny Andersson kan fylla ut sin plånbok med över en miljon kronor. Hans egen uppföding Ayani vann Svenskt Derby – i...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tränaren Jessica Long mötte ägaren och uppfödaren Benny Andersson i en lång kram. Sagan fick ett lyckligt slut, Ayani vann Svenskt Derby...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tre svenska ryttare – två i hoppning och en i dressyr – finns med i listorna inför de stundande världscupfinalerna i Riyadh om ett par...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Abba-legendaren Benny Andersson jublade under söndagen på Jägersro. Detta efter att egna uppfödningen Ayani vann miljonloppet Svenskt...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp