Svenskt Derby

Sv: Svenskt Derby

oki, då missade jag inte så mycket, även om jag gärna hade velat vara där.

Men jag ska dit den 18:de, har ni starthäst då?
 
Sv: Svenskt Derby

tror d! Hoppas på att "min" häst ska va startklar då igen har vatt halt en längre period nu.. Men nu e hon frisk och grymt pigg magen måste bort bara.... :angel: :o

Kom föresten på att jag har nån dålig träckbild på mig och henne på internet, jag syns lite iaf.. ;) ;) Dock har jag mer mörkblondt hår nu för d e färgat där..

från sidan

framifrån men långt ifrån och suddigt
Kan iaf se våra jackor.. :p
 
Sv: Svenskt Derby

Ja men dig har jag ju sett...

Vilken häst är det?
 
Sv: Svenskt Derby

Ja kanske ett nyare om jag ska känna igen dig ju, annars det kanske blir fel människa i turkos jacka jag pratar med...
 
Sv: Svenskt Derby

Jaså!!? Var hur när?? :-p d e "min" häst be my baby.. Hon är snabb men visar d än så länge bara i träning.. När d e löp springer hon bara och kollar på allt annat..
 
Sv: Svenskt Derby

Förmodligen på jägersro undrar om inte det var på vårpremiären då vi hade hästar i samma löp...
 
Sv: Svenskt Derby

haha ja finns en dröse av oss.. :-p Fast d e faktiskt bara jag som e mörkblond! Men foto ska jag lägga på minnet! *programmerar in*
 
Sv: Svenskt Derby

Fast egentligen borde du ha sett mig då, vi var helt överlyckliga den dagen och tårarna bara sprutade (glädje då). Tänk att ha med oss två starthästar i loppen på varrandra och både vinner.
 
Sv: Svenskt Derby

Ja just d! Kan d ju mycket väl ha varit! Känner igen ditt ansikte lite på fotot oxå så har kanske sett dig skymta förbi med! Man springer ju på så många människor där!! Vilken häst är d nu du brukar ta hand om??
 
Sv: Svenskt Derby

Det är Ardbeg han kom 5:a nu den 4:e.

Mitt "lilla" hjärtegull.
 
Sv: Svenskt Derby

*letar i minnet* Kan inte säga direkt att jag sett dig men tror att jag träckte av i närheten av er nån klocka ringer som sagt när jag såg fotot på dig..

D e d bästa som finns när hästarna vinner.. Jag får värsta gåshud och adrenalinkick.. :-P Två på samma dag, herregud ladda pacemakern.. :-P
 
Sv: Svenskt Derby

Det kändes riktigt bra den dagen, hoppas på repris den 18:e.

Nu ska jag åka hem och sova så jag kan bli av med mitt nya namn
 
Sv: Svenskt Derby

Ok e d han på fotot?? Söt var den hästen iaf! jag rider en tvååring oxå Mum's precious som ska kvala snart! Blir kanske den 18!! Ska Ardbeg starta den 18:e??
 
Sv: Svenskt Derby

Det kändes riktigt bra den dagen, hoppas på repris den 18:e.

Nu ska jag åka hem och sova så jag kan bli av med mitt nya namn

Ja han ska starta då!
 
Sv: Svenskt Derby

Ok då får vi hoppas på d!

haha ja d e kanske säkrast, ska själv oxå uppsöka sängen snart! Foto kommer snart!
 
Sv: Svenskt Derby

hehe, gissa om man tappat greppet om galoppen. Hade INTE en tanke på att det var derby i helgen, var bara ren tur att tvn stog på när vinnare började......
Nu ska jag bli dressyr tant på heltid,
 
Sv: Svenskt Derby

jag ska rida dressyr på onsdag men galoppen släpper jag inte...
 
Sv: Svenskt Derby

Jag var där :D Stod mest vid ledvolten, röd fleeceväst ;)
 
Sv: Svenskt Derby

Vi hade Tam O'Rito till start han kom fyra vilket var helt enligt förhoppningarna.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Abba-ikonen Benny Andersson kan fylla ut sin plånbok med över en miljon kronor. Hans egen uppföding Ayani vann Svenskt Derby – i...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tränaren Jessica Long mötte ägaren och uppfödaren Benny Andersson i en lång kram. Sagan fick ett lyckligt slut, Ayani vann Svenskt Derby...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tre svenska ryttare – två i hoppning och en i dressyr – finns med i listorna inför de stundande världscupfinalerna i Riyadh om ett par...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Abba-legendaren Benny Andersson jublade under söndagen på Jägersro. Detta efter att egna uppfödningen Ayani vann miljonloppet Svenskt...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp