JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svenskt i Paris - Moving On direkt i debuten
Senast ändrad av en moderator: 28 Jan 2014
Moderator
Hästnyheter
De femstjärniga hoppningarna i pampiga Grand Palais i Paris avslutades med Grand Prix. En svensk lovande placering blev resultatet medan...
Hästnyheter
Stephanie Holmén har fått en drömstart.
Debut på högsta internationella nivå och bästa svenska i torsdagens GP-kval. På Peder...
Hästnyheter
Nu är det klart vilka fyra hästar som ska representera Sverige i de två lopp för kallblod som körs på Vincennes i slutet av månaden. ...
Hästnyheter
Moving On var tillbaka i Sverige och Claes Svensson i sulkyn bakom. Det slutade i Stoeliten-succé. Duon inledde en svårlöst V75-omgång...
Störiga saker vi stör oss på, del 40
Tjatter I sådana fall så går det ju bra att inte kommentera när det skrivs om. I min erfarenhet så är det en stark majoritet av folk uppvuxna i...
Sryoqwe
Alldeles nyss
GVFÖ 2025
Kultur Precis, jag tänker också att man kanske försöker lite extra eftersom det är TV och man är ihopmatchad av experter och därför försöker...
Kakis
15 minuter sedan
Svar: 212
Visningar: 11 854
Allmänt
Vad läser du just nu?
Kultur Det är svårt med att uppföljare - att skriva dem också. Ofta har man liksom "fått ur sig" den man verkligen ville skriva om - känner jag...
bettysmatte
28 minuter sedan
Svar: 1 640
Visningar: 77 785
Allmänt
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
25 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 46
Avel
Stora shoppingtråden III
Utrustning Det måste jag testa! Tycker Barkas svans varit så torr och tråkig och eftersom hon verkligen inte gillar att bli tvättad är ju...
Linda_A
37 minuter sedan
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
47 minuter sedan