Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

M

Mirrow

Jag kan inte komma på något. Jag skulle gärna vilja veta då jag har massor av ritningar på ridkläder och funderar på att skicka iväg dem och se vad folk tycker.

Jag har olika teaman, allt från still rent till hiphop/street dance stil. Tänkte det kunde vara kul om någon kanske gillade någon/några av mina ider.

Hopas någon vet :-)
 
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

Stadium säljer ju ridkläder, höra med dem kanske?

Så finns ju RGB ridbrallor som är som groteskt fula, de behöver verkligen hjälp!
 
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

RGB ridbyxorna heter väl RTS och är tyskt och sen vill inte jag kalla dom fula (plus att de som en gång ridit i dem dissar alla andra märken)
 
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

Jacson el Mountain Horse, jag skulle vilja ha ett större märke. Men de kanske är bra kläder. Jag får läsa på lite....
 
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

Så ni som har Mountain Horse och Jacson berätta vad ni tycker... för och nakdelar

TACK
 
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

sant tänkte jag inte på
 
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

Så ni som har Mountain Horse och Jacson berätta vad ni tycker... för och nakdelar

Jag har inte särskilt mycket från MH, endast shortchaps och skor. Jag har haft dem länge och de har hållt väldigt bra, dock jag har hört andra som inte har varit lika nöjda så de kanske gör grejer av varierande kvalitet.
 
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

Hansbo, CRW från Hööks.
 
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

Både mountain horse och jacson håller bra kvalitet till bra pris tycker jag. Mina mountainhorse skor har hållt fyra år efter slitigt användande, först nu börjar de bli oanvändbara.
 
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

Drako, är kanske inte ett jättekänt märke - men bra svenska byxor i alla fall!
 
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

Tänk på att skydda dina idéer, så ingen gör dem till sina ... :devil:
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Sv: Svenskt märke inom ridkläder? Finns det?

jag har provat dem, aldrig mer säger jag. Så obehagliga, ful o knasig passform, men det är min åsikt, ingen lag :p
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Var en tjej som tar fram arbetskläder med inrikning på passform för olika kvinnliga former - hon har skrivit på forumet tidigare.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 714
Senast: anna_panna
·
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: _Taggis_
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 106
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp