JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sveriges lag till EM i fälttävlan klart
(Ridsport)
-Det är naturligtvis mycket tråkigt och ett avbräck för laget, men det viktigaste är att Mister Pooh blir bra igen.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Hästnyheter
Det svenska EM-laget i fälttävlan slutade på en sjätteplats totalt efter söndagens banhoppning och Storbritannien tog guld både i lag...
Hästnyheter
En stor del av det svenska guldlaget fanns inte med när Henrik Ankarcrona presenterade Sveriges hopplag till EM. Ridsports sportkrönikör...
Hästnyheter
Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning Stenberg läder i Stockholm var alltid ett måste förr. Har inte varit där på många år dock. Jag tycker både Sharpman och Skara hästsport...
Jeps
6 minuter sedan
Insektsmedel
Utrustning Det finns t ex flugcreme i lotion-form, googla trikem summer creme t ex. Den är dock inte lika bra som föregångaren
Annars om det bara...
Alexandra_W
21 minuter sedan
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag var och köpte ett Satinox pelham till en av våra hästar och fick med mig en jättegosig vintertröja från equipage som hängde där och...
warg
24 minuter sedan