🇾đŸ‡ȘSveriges Nationaldag🇾đŸ‡Ș

Smoothi

TrÄdstartare
Hur ska ni fira den? Vi ska gĂ„ pĂ„ stan och vifta med flaggor, hurra och skandera, Ă€ta gott, dricka gott i ett soligt o skönt vĂ€der 😀
 
PÄ orienteringstÀvling i borensberg dottern tÀvlar.. annars hade jag varit vid sÀvstaholmslott hade inte dottern orienterat hade hon spelat med kulturskolan...
 
Firar nog inget sÀrskilt. NÀr min vÀn var kommunalrÄd sÄ var jag pÄ torget och pratade var jag dÀr och lyssnade. Men nÀr han har gÄtt vidare och dessutom kommunen styrs av blÄtt har jag inget intresse att lyssna och det Àr mycket folk och trÄngt.
 
Tack för pÄminnelsen! Jag bor utomlands sÄ för mig hÀnder inget sÀrskilt, men nu nÀr du sÀger det ska jag nog ta och lyxa till det med fÀrska (skotska) jordgubbar och grÀdde till efterrÀtt imorgon :d
 
Jag ska jobba.
Det dÀr med lÄnghelg och röda dagar existerar inte i vÄrden.
Men Àr ledig tom Fredag sen sÄ sambon fixar nog ihop lite grill och bubbel som vi kan njuta av pÄ altanen sen.
 
Är Gustav Vasa det svenskaste vi har med tanke pĂ„ att han valdes till Kung 1523 alltsĂ„ för 500 Ă„r sedan.
 

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl God morgon, och gott nytt Är! :heart Jag har lite nÀtfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berÀttade...
2
Svar
38
· Visningar
3 658
Senast: Badger
·
Mat Jag ser att folk ofta startar trÄdar om tips pÄ restauranger i en stad/ ett omrÄde. Och sen blir trÄden Àldre och glöms bort. SÄ jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 248
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok tog pÄ bÄde "blÄsan", psyket och kroppen.... Men nu Àr bÄde telefon och dator inkopplat pÄ wifi.... sovit gott i natt. Arlanda hade...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag sÄg att min gamla trÄd frÄn i vÄras hade lÄsts, men jag fick sÄ himla mycket fina och kloka ord av er den gÄngen, sÄ jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 727
Senast: jemeni
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp