JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sveriges unga ryttarelit gör upp på Elmia Scandinavian Horse Show
Moderator
Hästnyheter
De Tysklandsbaserade svenska dressyrstjärnorna Therese Nilshagen och
Anna Blomgren kommer till Sverige för att hålla en clinic på...
Hästnyheter
I dag onsdag börjar ett av häst-Sveriges största event: Elmia Scandinavian Horse Show. Meetinget börjar med kvalklasser för de unga...
Hästnyheter
Elmia Scandinavian Horse Show går in på sitt tredje år och går i år av stapeln 10-14 oktober. De unga hästarna får även i år en central...
Hästnyheter
Anna Hästbacka från Västerljung fortsätter att skörda fina framgångar. Under söndagen slutade hon trea i Suxbox Ponny Cup på Elmia...
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag fick tips från en annan kompis om babyolja i vattnet på vintrarna när pälsen är lite skör, och nu använder jag det alltid vid tvätt...
MiniLi
5 minuter sedan
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
Idag kl 10:47
Svar: 2
Visningar: 86
Avel
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
Idag kl 10:25