Svettäcke som spån inte fastnar i?

Trevita

Trådstartare
Jag vill ha ett täcke att slänga på hästen i boxen som inte blir helt fullt med spån om hon rullar sig. Men det måste andas för det är när hon är svettig som hon lägger sig (ska alltså inte ha det som pyjamas). Ska helst inte vara dyrt, fintäcken har jag och dem ska hon inte lägga sig med... Fleece är perfekt, men de blir ju helt fulla, ull likaså. Hansbo kombi vill jag inte ha bajsfläckar på (hon ska som sagt ha det i boxen), vad mer finns som andas lika bra men som bara är att ruska av?

har precis inhandlat ett bucas shamrock ultra, som jag tycker verkar helt suveränt. har dock inte haft det i boxen över natten än då det är för kallt.

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 199
Senast: super
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 663
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 628
Senast: Shaggy
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 318
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka