Svullen :(

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

H0N3Y

Är i v27+4. . får väldigt svullna ben för ingenting. Förut svullnade dom upp
när jag gick, cyklade lr ansträngde mej mycket. På midsommarafton lämnade
vi middagen efter 2 timmar bara för mina ben svullnade upp och de va allmännt
jobbigt :( Då satt vi bara stilla och käkade. *SUCK*
Nån som har nått tips va man kan göra med benen så de inte svullnar ?
Känns lite jobbigt att de blir såhär ofta. . orken är inte på topp om man säjer så !

Behövde ventliera lite.. ngn som har lust att svara?
 
Sv: Svullen :(

För det första, börja med att söka på forumet, den frågan har varit uppe förut. För det andra är det väldigt vanligt i graviditen men kolla för säkerhet skull urinen nästa gång du ska till BM. Sitt med fötterna högt, kalla fotbad, stödstrumpor är några tips som kan hjälpa, se till att dricka mycket och röra på sig så mycket du kan och orkar.
 
Sv: Svullen :(

Det är vanligt att svullna första graviditeten. Inte så mycket att göra åt det tyvärr. För 20 år sen var det poppis att ge urindrivande åt gravida men det har man slutat med då effekten inte var så stor.

/Jane
 
Sv: Svullen :(

S T Ö D S T R U M P O R ! ! Finnes på apoteket!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 599
Senast: Vallmo
·
B
Hästhantering Hej. Har ett väldigt långt inlägg men även om ni tycker det är jobbigt så skulle jag verkligen bli glad om ni tog er tid och läste för...
2
Svar
37
· Visningar
4 193
Senast: Ponnytant
·
H
  • Låst
Övr. Barn varning.. detta är en gnäll-skriva-av-sig tråd! Säjer bara ..SUCK! Nu är det jobbigt ! Känns som orken försvann? Har inte nått...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: H0N3Y
·
H
  • Låst
Övr. Barn .. va jobbigt de är när man är såhär känslig =/ gråter för allt. blä. nu är de extra jobbigt, för jag känner mej trampad på av...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: marre79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp