Sy egna hästgrejer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sparf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 905
  • Visningar Visningar 392 737
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer

... en viss katalog ...

Du vill möjligtvis inte berätta vad den lilla katalogen hette?;)

Och när du ändå är igång och svarar (om du nu gör det:p ) så kanske du vill berätta vad det är för sorts tyg du använt:D Påminner det om gardintyg?

Ursnygg pad föresten! helt underbar:love:

8011149.jpg

Vilka söta blommor!:love: Überfint!

HIHI!!! :D
Tackar!!:love:

JO då visst vill jag det.... katalogen kom ifrån P*nduro :rofl:

Och vad gäller tyg så använder jag det mesta, typ t.ex. ett gardintyg i bomull el. nåt överst och nåt mjukt mot hästen typ flanell eller fleece.... och kantband finns ju tusen olika att välja mellan, å just detta passade utomordentligt!!

ska se om jag kan lägga in en bild på paden under sadeln imorgon, (glömde kameran i bilen... å lat e man ju...:devil: )

huh!? Den har jag aldrig hört talas om:o Går den att beställa gratis någonstans?:p

hmm, jag funderar på att använda gardintyg till min pad men jag hittar ju aldrig någon med snyggt mönster på:mad:

Haha, det var skitsnyggt med kantbandet ihop med mönstret:D Helt klart en stjärna i kanten;)

Väntar ivrigt på bild:banana:

Joo då nog har du hört talas om den nog följ denna länken bara och beställ en gratis katalog...

länk

hmm, jag funderar på att använda gardintyg till min pad men jag hittar ju aldrig någon med snyggt mönster på:mad:

Har funderat starkt på att bjuda på typ ett av M*rimekko´s tyger på allas vårat Tr*dera du vet dom där med vit botten och stora blå blommor , eller röda, eller gröna eller gula eller bruna ja jag vet inte hur många olika färger det finns men dom ser ju rätt läckra ut... :d

Tack för länken! Har redan beställt hem en katalog:D

Hmm, jag får nog kolla upp vilka tyger du pratar om för hos mig ringer det ingen klocka :angel:

:D

:love: de var ju helt underbara! den röda skulle passa perfek på min bruna travare^^ finns det gröna blommor också?

Tack för länken ! Har beställt hem en katalog nu ! :P

Tackar, tackar!!!:love:

Jag kan säga att jag hade mina tvivelaktiga sekunder men SEN.... gick det över!!!!:rofl:

Paden under sadel....
Jag längtar tills jag får fota lillgubben i nya paden, men de får la vänta tills min syn blir återställd...:smirk:

paden002.jpg

Jag funderar på om det skulle kunna gå att nåla tråden? Vad säger ni om det?

inte en enda blek aning:o Men vilken moderator ska jag fråga i sånnafall? står det någonstans på utrustningssidan kanske?

tittade och det är Boj och Gunnar som är moderatorer här... jag frågar helt enkelt:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 517
Senast: jemeni
·
Utrustning Har en freemax med tillhörande pad med ordentliga paneler men har nu tänkt att jag ska sy en egen pad med inlägg så jag kan ha vanliga...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Totola
·
A
Utrustning Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister Jag är...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Halvblod_Rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025