Sv: Sy egna hästgrejer
Jo, jag tror också det. Nu ska jag bara sätta igång och rita upp det, så jag exakt vet hur jag vill ha det.
men vinröd var ju ett väldigt bra förslag på färg. Diskret, men det syns ändå i mängden.
Mitt fleecetäcke är nog till och med lite för stort, så det kanske passar ännu bättre då

Men jag får nog lägga till några centimeter, så att det verkligen passar.
haha, jag tror jag fröstår hur du menar

Men jag ska nog göra så som lyrazel visade på bilden. Fast bara med stigbyglarna då, och ha det som ett täcke annars.
Det finns säkert på claes ohlsson, de verkar ju ha det mesta där

Får väl ta mig en tur dit eller något, nån dag.
Hmm.. jag vet inte riktigt. Jag tycker ju det är jättesnyggt med de där täckerna som ser lite metallic ut, skimrar lite när de rör sig. men de prasslar nog en del.
Vet inte hur det går med prasslet faktiskt. tror knappt han har gått med täcke innan han kom till mig, för han var livrädd för dem i början. Satte sig nästan i stallgången när man skulle lägga på dem
Blivit mycket bättre nu, och han kan stå still, och ser ut att njuta istället. Ländtäckerna är fortfarande lite läskiga, men det börjar fungera nu med. Är rätt envis av mig, så jag lägger på honom det så får han vara hur rädd han vill sen

Får ju tänka på att han bara är 17, och arab dessutom