S
Sparf
Sv: Sy egna hästgrejer
det låter proffsigt hörru
fasen, vilken lyckoost du är då.. vi har bara skitmaterial i skolan. inte ett enda normalfärgat fleecetyg:craxy:
det låter proffsigt hörru
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp själv! Det gjorde jagSparf skrev:det låter proffsigt hörrufasen, vilken lyckoost du är då.. vi har bara skitmaterial i skolan. inte ett enda normalfärgat fleecetyg:craxy:
Då blev det ju genast lite svårare ja =/Sparf skrev:Vart då?? Vi har bara gardinaffärer i 10 mils radie där jag bor![]()
Sparf skrev:jag har tittat på min bomlösa sadel och där är det en stoor läderbit som ligger an över hela sadeln men som sen smalnar av till stigläderfästen. fast det kanske blir för svårt?
Lycka till!![]()
fjordinghanna skrev:funderar på o fästa ihop tvåp snörgjordar brevid varandra, vet inte om jag ska fästa dem i liggunderlag eller dyl också..hum. Har iaf isoleringsrör som fram pommel o benstöd o ett vanligt böjbart rör bak o ska skära ut ett "hål" i den så ryggen blir fri där så det blir enklare att få en kanal till den avlastande paden.
Polly_Mulle skrev:Tips, sy en barbackapad utan stigläder, eller köp en billig bomlös från börjes eller liknande, lovar att den är billigare än att själv få ihop allt material och få det bra. Finns bild på mitt barbackahemmabygge, sitter jättestadigt på min häst som bär ordentligt med stort steg så det funkar nog på det mesta!
Zaga skrev:Ja! Nosludd och sadelgjordstunnlar, hur kunde jag glömma dom klassikerna!?!
En kompis till mig har också gjort transportskydd och de blev faktsikt riktigt bra!