Sy egna hästgrejor, tråden har vuxit sig lång

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 734
  • Visningar Visningar 101 304
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejor, tråden har vuxit sig lång

Attans rabarber. Testa med ett extra kilo havre. Eller han kanske gillar tråd bättre? :o

Hittade åt mina gamla bilder på paddarna:

paden002.jpg

blandat031.jpg

blandat033.jpg

och tidernas bästa benreflex! håller än, vilket jag inte kan säga om de vanliga med det superrba plastspännet som aldrig går sönder... lite ironi...:angel:

plast005.jpg

Attans rabarber. Testa med ett extra kilo havre. Eller han kanske gillar tråd bättre? :o

Ja, får hitta tråd med havrefibrer..x)
Gav honom lite olja, nu blev han pigg! :D

Antar att det var längesen du gjorde benreflexerna, men vars hittade du rosa reflex? vet du om det fortfarande finns? :love:

Nja, de va ett tag sedan men jag köpte en bit rosa och grön/gul genomskinlig plast och sedan sydde jag bara in ett vanligt reflexband då det är väldigt svårt att få tag på t.ex. flourescerande tyg... funkar utomordentligt!:idea:

Nja, de va ett tag sedan men jag köpte en bit rosa och grön/gul genomskinlig plast och sedan sydde jag bara in ett vanligt reflexband då det är väldigt svårt att få tag på t.ex. flourescerande tyg... funkar utomordentligt!:idea:
Smart, ska leta efter sån plast! Kanske finns i sy affärer?

och min verkar vara ett tjurigt sto just nu, vad man än ger den så tjuter den (snarare gallskriker). inte ens olja duger :eek:
så jag har gett den försenat sommarbete och motionerar mina sy-för-hand-nålar istället

kan du inte lägga reflexen i ett mörkt rum och fota en bit ifrån med blixt? vill gärna se hur bra reflexen funkar under plasten, för det är väldigt lockande med rosa reflexer... (har också sån plast hemma)

visste jag hade några gamla bilder på dom nånstans, alla fotade lite mörkare med blixt på kameran, funkar super när det är mörkt ute kan jag då säga:):

plast001.jpg

plast004.jpg

plast003.jpg

Min piafferar faktiskt baklänges nu... x_X Oljan hjälpte inte..

Attans.. Har du provat att be på dina bara knän? Annars får du skaffa stödhjul eller en hjälptygel som hjälper den att söka sig framåt :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
  • Låst
Utrustning Dags för ytterligare en sytråd så vi kan locka till nya och fler hemmafixare :) Här lägger vi in bilder, beskrivningar, kostnad för... 39 40 41
Svar
812
· Visningar
158 410
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka