Sy egna kläder?

lizzie

Trådstartare
Någon här som syr egna kläder? Jag har gjort det tidigare, men slutat pga tidsbrist. Dock börjar jag tröttna på den dåliga kvalitén som är i dagens kläder och börjar funder på att återuppta min gamla hobby.

Tidigare hade vi flera bra tygaffärer i Örebro och man kunde shoppa massor av mönster. Någon som har tips på bra mönsterark? För övrigt tror jag det finns typ en bra tygaffär kvar i Örebro.

/Lizzie

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 653
Senast: Mia_R
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 115
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 864
Senast: QueenLilith
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 970
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka