Sydnärkeritten 5/7

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Maddis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 534
M

Maddis

Såg att ryttarmeddelandet var utlagt :) nu börjar det pirra lite lätt i magen igen!

Vilka kommer man att träffa på härifrån på lördag?

/Maddis

Sv: Sydnärkeritten 5/7

Nej! Vad kul!! :bump: Vi måste hälsa på varandra! Du ingår ju i västmanlandsgruppen ju! :)
Vilket startnummer har du? PM:a om du inte vill skriva offentligt!

Jag ska oxå dit :D min första tävling, så jag e jätte nervös! men det ska bli så kul, hoppas jag hittar någon på tävlingen som vill rida tillsammans med mig :) ska rida 30 km, ska försöka hålla tempot 10 km/h om det går med ponny-busan :rofl:

1:a Bomb Jack, Cecilia H H
2:a Hakuna Matata Gunilla C
3:a Jaipur Beatrice W
4:a oklart protest inlagd

Tackar väntar spänt på fortsättningen. :laugh::laugh::laugh:

Jag väntar också. Nån borde ju kunna rapportera nåt, med tanke på att det var över 60 starter.
Tydligen var det nåt strul med tiderna, därför blev det oklart om placeringarna.

Novan och jag kom slutligen till start.
Hon var mycket duktig (förutom när vi skulle ur grind :crazy: ) och gick godkännt på 13,9 km/h (tror jag det var) vilken plats det blev har jag ingen aning om. Det bästa var att jag kände det inte som om jag pressade hästen och att hon kändes som om hon gärna skulle ta ett varv till. Hon har inte varit färdig för fler slingor mentalt förut men något släppte idag :bump:.

*knapplån*
fyller på med resten av dom placerade....
4:a Sol, Kristina Hagevi, Best Condition
5:a Tip Top Tribut, Bo Hansson, DM 1:a
6:a Come On Guy, Malin Eriksson, DM 2:a
7:a Eld, Madeleine Fridlund
8:a Ghadir, Ewa Mårgård
9:a Queen Alpha, Ida Owemyr
10:a Tubular Bells, Anli Carlsson
11:a Bonita, Camilla Hjärtqvist

3:a i DM var Ronja Oldin m. Jazzmine Habib

Senast ändrad:

Så fort jag fått in resultatlistan i min mailbox kommer de ut på hemsidan. Väntar spänt!

Kul med fina bilder som vanligt!
Nu finns resultaten på NDRK's sida också.

Ah, vill så gärna se dina bilder men jag kan inte se dom, min dator vill inte öppna bilder när de är i den sortens fotoalbum...:(

kl
tyvärr blev man utesluten pga hälta som visade sig vara något skit under sulan. kusen svävade iväg i trav ut i sommarhagen när vi väl kom hem till stockholm och brallade sedan runt i full galopp.

tyckte det var väldans många strukna i resultatlistan, eller står även de som var anmälda men inte kom till start med?

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 187
Senast: Mint
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: tanten
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 807
Senast: julgrisen
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 184
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka