Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker du gör rätt i att ha din häst inne på nätterna om den tycker det är jobbigt ute med knott och bromsar. Själv så kyler jag av honnom med vatten och torkar honom sedan och han värkligen älskar det kan trycker upp huvudet i vattenslangen.. Har fått ett täcke till honom nu i sommar, förra så vart han sönderbiten och vart svårfångad tog mig ca 2-4 timmar att få in honom, ibland gick det snabbt då kom han på en gång när han fördstog att han skulle få bli avkyld. Som sagt du vet hur din häst funkar och du bestämmer om den så jag skulle samtidigt inte bry mig om vad andra tycker.
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Trädgård & Växter Avslutar min lediga majvecka idag (försöker alltid ta en veckas semester i maj varje år just för att jobba i trädgården). Trots lite...
Hundavel & Ras Förstår inte varför det står så om dom egentligen, dom är trots allt avlade länge för att vakta och vara tuffa och skarpa nog att jaga...