H
heylan
Sv: syntetsadlar!? bra/dåligt?
Nu är det ju fuskmocka i sits o på knästöd så man sitter som ett klistermärke!
Nu är det ju fuskmocka i sits o på knästöd så man sitter som ett klistermärke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MariaAhmira skrev:har ni chansat när ni har köpt, alså inte haft utprovare?
Totola skrev:Citat från Totola: Dom äldre wintec gillar jag (de i tyg-syntet, inte fuskläder) och de brukar passa fler hästar än de nyare som är gjorda för svankiga hästar![]()
Jag hade min ett år innan hästen musklade ur den (eller egentligen musklade den ur sadeln redan efter ett par månader men vi löste det tillfälligt genom specialpad) och den hann bara få en repa.
Måste bara fråga dig - vad menar du med att de nyare passar svankiga hästar - luften i Cair-sadlarna hos Wintec skall ju jämna ut vad jag förstått...
Sedan undrar jag - detta med att hästen "musklade ur" sadeln - är det inte då man skall byta koppjärn - det finns ju lösa sådana att köpa för ca 300kr. vad jag fattat det hela som så är det en av finesserna med Wintec-sadlarna...
Detta är INTE kritik utan enbart frågor - har ju själv köpt en Wintec Cair precis till min första häst och kan inte så mycket om sadlar. Undrar alltså om Jag fattat fel.....![]()