T.M Exclusive

Zlatan

Trådstartare
Är det någon som har det? Jag har några Thermo Master täcken sedan innan och är nöjd med dem och tänkte därför köpa Exclusiv vintertäcket med hals istället för de svindyra täcken jag brukar köpa.
Jag är trött på att lägga ut flera tusen på Horseware täcken som ändå bara rullas sönder efter ett tag. ;)

T.M Combo har Snäjkie köpt till min ena häst så det har jag kollat och kännt på och det verkar ju bra. Tyvärr fanns det inte i alla storlekar.

Så ni som har T.M Exclusive är ni nöjda?

Sv: T.M Exclusive

jag har inte detta men min kompis har ett TM superfrit winter och det är hon super nöjd med. Så jag tror detta är jätte bra :idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 531
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa... 2
Svar
33
· Visningar
8 305
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 981
Senast: Alexandra_W
·
Hästhantering Hej! Jag ska försöka beskriva mitt problem så kortfattat jag kan. Jag har ett 7-årigt halvblod med lite fullblod i sig, valack, !fux... 2
Svar
27
· Visningar
5 460
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka