T-shirts utan tryck

Jag tycker också att newbodys t-shirts är bra och sköna, men de är extremt små i storlekarna, så jag vet inte vilken storlek jag ska ha. Jag har ju liksom gått upp i vikt och är rätt less på kläder som sitter som korvskinn på kroppen.
Efter jag gått upp i vikt så har jag handlat på Bonprix. Finns modeller som är A-linje, longshirt, resår i nederkanten m.fl. varianter som gör att modellerna inte behöver sitta tight och täcker hela magen.
 
jag köper mina t-shirt på lager157 som även säljer via webshop
Vill du ha "figursydda" tjej-tshirt så köp på tjejavdelningen, vill du ha raka t-shirt så köp på herrsidan.
Jag tycker de är "normala" i storlekarna.
 
J
Jag tänkte mer onlinebutiker. Vi har varken HM eller Kappahl här ute på vischan och jag orkar inte shoppa efter en skoldag i stan.

Har för övrigt t-shirts från HM men tycker kvaliten är dålig.
Jag gillar bambu och brukar köpa såna på en sida som heter Vårdväskan. De har även i bomull om man vi ha det. Absolut helt okej kvalitet och utan tryck 🙂
 

Liknande trådar

Tjatter Jag vill köpa lite nya t-shirtar typ randiga, och off shoulder. Vart hittar jag det? Tycker att många butiker har så konstiga motiv på...
Svar
1
· Visningar
342
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 472
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 769
Senast: Buzzter
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 783
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp