JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ta bort tryck från t-shirt?
Finns det något smidigt knep att bli av med tryck på t-shirt? Snabba på processen nedan under kontrollerade former typ.
Synd att kasta en fullt fungerande t-shirt som bara är använd enstaka gång pga att trycket släpper så man får vitt bös överallt...
Hästvård
Jag har en valack som jag köpte för snart tio månader sedan. Han elva år och är en trevlig och välutbildad häst men med ett sjusärdeles...
Hundhälsa
Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft...
6
7
8
Övr. Katt
Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Hästmänniskan
Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är.
2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2
3
4
Bråkande hundar
Övr. Hund Som förväntat, hon verkar fysiskt må helt bra. Vi passade även på att ta något blodprov, då jag funderat på om hon dricker mer än...
__sofia__
56 minuter sedan
Svar: 23
Visningar: 1 618
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Om någon vill ha en helgalen ungkatt så har jag en. Vaknade vid fyra av att hon sitter utanför och krafsar på garderobsdörren. Öppnade...
sthu
Idag kl 05:45
Svar: 1 123
Visningar: 58 467
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Gissa har en ill orange sele från Hurtta , hon är skitsnygg i den och ja hon syns väldigt bra
dobbis
Idag kl 01:42
Svar: 1 225
Visningar: 73 294
Hund