Ta "bort" sökta ord

H

horseloverno1

När jag har sökt på ett ord på google tex på min dator vi säger att jag sökte på "häst". nästa gång jag ska söka på något på "h" så kommer "häst" upp.

någon som vet hur man ändrar detta, eller iaf tar bort det redan sökta orden, rensa ut liksom? :)
 
Sv: Ta "bort" sökta ord

Du får rensa dina cookies på datorn och även kanske temporära internet filer... kommer inte ihåg vilket som va vilket :P
 
Sv: Ta "bort" sökta ord

Tror även att du kan gå ner i listan och trycka delete för det/de ord du vill ta bort.
 
Sv: Ta "bort" sökta ord

*kl*
Detta undrar jag med...lite dumt ibland när det kommer upp saker man kanske inte vill skylta med att man sökt efter....
 
Sv: Ta "bort" sökta ord

Klicka på verktyg där uppe i menyn, sen internetalternativ.

Leta efter orden Browsing History och tryck på knappen Delete under där.

Sen trycker du på knappen Delete forms.

Detta gäller dock endast i nya versionen av explorer.
 
Sv: Ta "bort" sökta ord

Tror även att du kan gå ner i listan och trycka delete för det/de ord du vill ta bort.

precis. håll markören över ordet och tryck delete, om du bara vill rensa vissa ord är ju detta smart :)
 
Sv: Ta "bort" sökta ord

Tools-> Internet options ->Content -> AutoComplete -> Clear Forms

Ha, där satt den! Som jag letat...
 
Sv: Ta "bort" sökta ord

När det gäller Google kan du klicka på pilen i högerkanten och välja "Clear History".
 
Sv: Ta "bort" sökta ord

Har du firefox kan du trycka Ctrl+shift+delete.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 236
Senast: manda
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 554
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp