Ta fast i hagen.

Sv: Ta fast i hagen.

seejii skrev:
Att kalla sin häst för ÖÖÖÖÖK, gör väl inget... Och vem har skrivit nåt om våld???
Om jag skrev vad jag kallat mina hästar skulle du nog få frispel, men jag älskar mina hästar, respekterar och behandlar dem med absolut största respekt.
Ibland lessnar man faktiskt...

hm... kallade mitt sto för PUCKO senast idag... Eller rättare sagt: Ditt JÄVLA pucko!
jag kanske inte ska hästar heller...............
/cj


Och min var en supersur gammal klimakteriemärr idag när hon inte ville komma in... Då kom hon ;)
 

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
684
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 315
Senast: Sirap
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 322
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 114
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp