Bukefalos 28 år!

Ta med annan häst

Remix

Trådstartare
Ska iväg och tävla imorgon och har blivit tvungen att göra ett hästbyte.
Har mejlat dom (fanns inget nummer att ringa förens under tävlingsdagen) för 2-3 dagar sen men inte fått nått svar. Nu till min fråga.
Vågar man åka med "fel" häst och göra ett hästbyte där? Hoppar dom 2 första klasserna.
 
Sv: Ta med annan häst

Om hästarna ska gå samma klasser så hade jag vågat göra det. Spelar ju inte så stor roll då, värre om du byter klass och det kanske är fullt/begränsat antal starter:)
Lycka till!
 
Sv: Ta med annan häst

Samma klasser men olika kategorier. Är en c och en d ponny.
 
Sv: Ta med annan häst

Jag hade åkt! Hästbyten brukar inte vara något krångligt. Se till att vara där i god tid bara (redan när sekretariatet öppnar), eftersom du trots allt måste byta kategori. Och var ödmjuk och trevlig, så brukar allt lösa sig ;)
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 497
Senast: zarmino
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 349
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 266
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 394
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp