Ta program från en dator till en annan.

R8n

Trådstartare
Hejsan!

Nu är det så att min kompis har photoshop, som jag verkligen också vill ha. Men nu är det så att hennes skiva har försvunnit och nu kan inte hon dela med sig av programmet längre. Finns det något sätt för henne att dela med sig av programmet ändå?

Sv: Ta program från en dator till en annan.

Nopp.
förutom de filer som ligger i programkatalogen så ligger det en drös med filer i systemkatalogen och andra ställen.

Ni måste helt enkelt ha skivan eller testa att annat program som är gratis att laddad ner typ GIMP www.gimp.org

Sv: Ta program från en dator till en annan.

Man kan inte skicka överr på Msn.. Har etstat förresten är dt nog olagligt.. haha men bryr ja mej :angel:

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 268
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka