Ta reda på vem det är på MSN?

Kiwifrukt

Trådstartare
Det är någon som lagt till mig på MSN, men jag har inte den blekaste aning om vem det kan vara. Jag har bara gett ut den till ett fåtal och har ett namn som inte kan förväxlas heller. Och jag stör mig på att jag inte vet vem människan är!
Finns det någon sida eller nått, där man kan ta reda på vems mejladress det är?

Sv: Ta reda på vem det är på MSN?

Jag tror inte att det går att ta reda på vem som äger en mailadress (för en sådan här sak i alla fall) men testa att googla på adressen och se om du får fram något den vägen? Eller varför helt enkelt inte bara fråga personen vem denne är?

vad är det för adress?

var någon som ville adda mig idag men jag blockade (som jag alltid gör då det är främmande människor som försöker adda)

Jag har kommit på vem det var nu, en gammal klasskompis, som hade fått adressen av en annan gammal klasskompis. Helt ofarligt med andra ord.

Till nästa gång är det ju bara att fråga, via msn eller mail, vem personen är. Det är inte farligt på nåt sätt.

Det går ju alltid att kolla dens profil! :p
Eller så chansar man lägger till den och visar det sig vara en dumskalle går det ju alltid bara att blockera :cool::devil:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 562
Senast: lilsan
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 032
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 247
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
40 370
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025