Hur får man 60 dagar?Jag har 60-65 dagar/år, betalt. Men är inte särskilt välbetald och jobbar lite mer i veckorna, men de lediga dagarna är guld värda för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur får man 60 dagar?Jag har 60-65 dagar/år, betalt. Men är inte särskilt välbetald och jobbar lite mer i veckorna, men de lediga dagarna är guld värda för mig.
Genom skollov, men det kallas inarbetad tid.Hur får man 60 dagar?
Det kallar jag inte semesterGenom skollov, men det kallas inarbetad tid.
Nä, fast det är ju betald ledighet. Det kan likaväl kallas för semester som obetald semester (tjänstledig utan lön). Jag har ju samma lön över hela året och inte uppehållstjänst, utan en vanlig semestertjänst.Det kallar jag inte semester![]()
Jo jag inser ju att jag borde ha planerat lite bättre (hade velat åka och hälsa på syster och systerdotter) och fördelat dagarna på bättre sättfår inte ta tjänstledigt om jag inte ska börja plugga...
Jag vet, halva släkten är lärareNä, fast det är ju betald ledighet. Det kan likaväl kallas för semester som obetald semester (tjänstledig utan lön). Jag har ju samma lön över hela året och inte uppehållstjänst, utan en vanlig semestertjänst.
Nu hänger inte jag med här riktigt. Du menar att 25 dagar/5 veckors ledighet inte räcker för att kunna hälsa på syster och systerdotter?
Hur långt bort bor de egentligen???
Nä, fast det är ju betald ledighet. Det kan likaväl kallas för semester som obetald semester (tjänstledig utan lön). Jag har ju samma lön över hela året och inte uppehållstjänst, utan en vanlig semestertjänst.