Hazel Trådstartare 8 Nov 2013 #1 Jag ska åka till Polen och väl där kommer jag behöva en summa på >10 000 (inte till olagligheter ) Hur ska man göra enklast?
Jag ska åka till Polen och väl där kommer jag behöva en summa på >10 000 (inte till olagligheter ) Hur ska man göra enklast?
Hazel Trådstartare 13 Nov 2013 #3 Sv: Ta ut större summa i Polen Kan man gå in på vilken bank som i Polen och ta ut så pass mycket pengar då? sist fick jag inte ens ut summan i Sverige
Sv: Ta ut större summa i Polen Kan man gå in på vilken bank som i Polen och ta ut så pass mycket pengar då? sist fick jag inte ens ut summan i Sverige
Hazel Trådstartare 13 Nov 2013 #5 Sv: Ta ut större summa i Polen ja så tänkte jag. Men vågar man det? brukar hotell ha nån sorts säkerhetsfack?
Sv: Ta ut större summa i Polen ja så tänkte jag. Men vågar man det? brukar hotell ha nån sorts säkerhetsfack?
Hazel Trådstartare 13 Nov 2013 #7 Sv: Ta ut större summa i Polen Nej det tror jag tyvärr inte. Får prata med min bank och se vad dom säger.
Sv: Ta ut större summa i Polen Nej det tror jag tyvärr inte. Får prata med min bank och se vad dom säger.