Tabacco färgade tyglar

_Peplis_

Trådstartare
som ser ut så här önskar jag veta vart man kan köpa. Tyglarna lyckades gå av mitt på själv läderdelen där det inte är några sömmar, så det blir fult om man ska laga...Finns det ngnstans? eller måste jag köpa ett nytt träns för o få matchande tyglar??

Sv: Tabacco färgade tyglar

Jag tror globus har tyglar i den färgen.

Är det släta lädertyglar eller nån annan variant du har? På bilden syns bara läder...

Hööks har släta lädertyglar, med tygelhakar. Dock är deras tobaccofärg ganska brun, inte lika ljus som det ser ut att vara på din bild.

Tror att de har vävribbtyglar också om det är såna du har, men då är det med silverspännen.

Skickar även ett Pm till dig... :angel:

Chetak har, men de är mer oranga än tabacco tycker jag, men jag tyckte ditt träns såg ganska oranget ut?

Var iväg till affären idag! Hittade tyglar av samma märke som tränset (German Line) i samma nyans exakt också. så det var perfekt!

nu känns det som om jag föröljer dina trådar :o Skulle bara säga att jag också har ett German line pullarträns i tabacco, jag tyckte dock att färgen var så orange så jag mörkade mitt med hjälp av parferin (?) olja, och det blev görsnyggt :love: Det ble mellan den hemska oranga och brunt :love: supersnyggt! Passar perfekt till min appalosa hoppsadel i tabacco.

hihi.
jo jag har prestige stigläder i samma färg som sadeln o dom är lite mörkare..men mitt träns har mörknat m tiden, tyckte det var mer oranget i början..parafin olja sa du, får ta o pröva det!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Lisen82
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 398
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 563
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?