Tabell i word

amalia

Trådstartare
Jag har fått en tabell i word som jag ska fylla i text i. Men jag lyckas inte lägga till rader i den. Om jag öppnar upp den i excel så ändras kolumnbredderna så det blir pannkaka och jag får inte till det alls...

Hittar inte alls hur jag kan göra, någon som kan hjälpa mig?

Sv: Tabell i word

Jag använder iofs version 2003, men om du t.ex. ställer markören i en cell kan du sedan i verktygsfältet klicka på Tabell -> Infoga -> Rader nedanför. Är det kolumner/celler som är sammanfogade och sådant kan det förstårs bli lite knepigare :)

Tack! Pinsamt att jag inte hittade det själv... Ibland kör man fast och glömmer allt logiskt tänkande :)

Ett enkelt sätt är att ställa markören i den sista cellen på sista raden, tryck på tab och vips så har du en rad till.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
297
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 367
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V