Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har fått en tabell i word som jag ska fylla i text i. Men jag lyckas inte lägga till rader i den. Om jag öppnar upp den i excel så ändras kolumnbredderna så det blir pannkaka och jag får inte till det alls...
Hittar inte alls hur jag kan göra, någon som kan hjälpa mig?
Jag använder iofs version 2003, men om du t.ex. ställer markören i en cell kan du sedan i verktygsfältet klicka på Tabell -> Infoga -> Rader nedanför. Är det kolumner/celler som är sammanfogade och sådant kan det förstårs bli lite knepigare
IT & mobiler
Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Hästnyheter Mounted Games gör årets första världsmästerskap och för framtidstalanger väntar nya starter i svenska hopplag. Ingen femstjärnig tävling...
Hästmänniskan C ponny är väl ett bättre val tänker jag ur många synpunkter. C ponny kommer hon kunna rida länge. Till och med vuxna rider ju c ponny...