täcke i transport

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Djur92
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 2 313
Sv: täcke i transport

Tack för alla svar:bow:
Min häst fick ha ett fleecetäcke på sig i transporten idag,jag tror de var runt 6-8grader och soligt men lite blåsigt.:bump:

*kl* Jacsons eller Pfiffs fleecetäcke med nät på sidorna och fleece över ryggen.. om de är 8 + med sol, annars nämnda täcket + bävernylon täcke över.

det är väldigt olika med vid 8 grader hade dom nog haft ett tunnt flis täcke ev 2 då dom är rakade. annars brukar dom åka utan ev med ett bommullstäcke. mvh mia

Vid fint väder har hon inget. Bara när jag åker hem från träningarna då hon är svettig.

Hej!

Åkte förra veckan, då var det något kallare.. typ 5 grader ute oh gråmulet. Min pålla åker naken och blir trots det svettig. Med täcke skulle hon antagligen dö av värmeslag..

/ Lavinia,vars pålla knappt orkar gå i denna värme..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
443
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
398
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka