Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får visst köra med luckan öppen, finns ingen lag eller liknande som säger att man inte får det, men det är en massa skrönor om att försäkringar inte täcker osv om man gör det. Jag kör alltid med luckan stängd då jag tycker att det måste dra på hästen och att det blir vissa orosmoment då hästen kan se bakåt, typ när det kommer lastbilar och sånt.Warhammer skrev:Jag skulle oxå haft på täcke.
Men man får ju inte köra med öppen lucka?![]()
Är hästen sjuk eller vad har hänt?
Warhammer skrev:Jag skulle oxå haft på täcke.
Men man får ju inte köra med öppen lucka?![]()
Är hästen sjuk eller vad har hänt?
Jag skulle inte ha täcke på.Jezzie skrev:Man får visst köra med luckan öppen, finns ingen lag eller liknande som säger att man inte får det, men det är en massa skrönor om att försäkringar inte täcker osv om man gör det. Jag kör alltid med luckan stängd då jag tycker att det måste dra på hästen och att det blir vissa orosmoment då hästen kan se bakåt, typ när det kommer lastbilar och sånt.
Till den ursprungliga frågan, är det varmt ute skulle jag inte ha täcke, är det lite kyligare sätt på ett tunt fleecetäcke eller liknande...