täcke till varma dagar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jagvillvaraifred
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 057
J

jagvillvaraifred

jahapp.. från att ha varit världens kyckling som skakade vid lite vind var han den första iår som som inte behöver täcke..

Jag behöver hjälp med att hitta ett snyggt täcke som ska kunna användas som transporttäcke. Vår transport blir det ibland ganska varmt i både när vi kör och när vi står stilla även om den står öppen med fönster...

Det jag behöver hjälp med är dels täcken, märke osv men också förslag på vilket material det kan vara.

VIll också att det ska vara hyffsat snyggt eftersom de också kommer användas vid tävling (dock inte alltför dyrt:p)

(om ngn nu undrar varför vi har täcke öht så är det för att risken minskar lite om han river sig eller liknande)

Sv: täcke till varma dagar

Är det inte HW som har ett täcke som heter typ summercool. En tjej i mitt stall har det och det är svalt och skönt..

Rambo Cotton Cooler eller motsvarigheten hos Amigo, båda från Horseware. Finns i flera färger. Rambo täcket kostar runt 500-600 kr. De är tunna och bra. Men är det väldigt varmt kan dom ju åka näck ;)

+ cactusp: tack för tipsen!
vet ni ngn sida som säljer dem/hw produkten?

Strömsbergsgård köpte jag mitt ifrån, nu har de ju bytt ägare men jag tror fortfarande de säljer HW - Google är som sagt bra :)

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 685
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Då känns det som att det börjar bli dags att fundera på lite täcken inför hösten och vintern. Det är min första hund och jag känner mig... 2
Svar
28
· Visningar
5 766
Senast: Emuliiaa
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
40 140
Senast: scizofren
·
Övr. Katt Blev lite inspirerad av en annan tråd och kom på att någon här kanske kan hjälpa mig! Jag bor i hus med trädgård i ett villaområde och... 2
Svar
25
· Visningar
5 708
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka