Hur blir jag av med katterna?

Sv: Hur blir jag av med katterna?

Ja man får göra så, låta det pysa lite i taget så att det inte tar överhand. Hoppas att din lille inte också har det utan att det är något harmlöst. De kanske kan titta på det också i samband med återbesöket så att du får veta?

Jag finns ett pm bort om du behöver ösa ur dej.

:love: till dej med!
 
Sv: Hur blir jag av med katterna?

Ja, jag hoppas också att det är något annat på lillebrors nacke. Jag kan tydligen inte ta med honom och visa upp på storebrors återbesök, men jag kan prata om det och boka egen tid för lillebror (har redan ringt och frågat). Jag ska försöka fota lillebrors nacke och visa läkaren bilden.

Både mitt och exets förhållande from hell, själva separationen/skilsmässan from hell inkl bodelningen from hell etc bleknar till intet efter sonens diagnos. Hundar som varit så viktiga och ett så stort intresse för mig hela mitt liv bara försvann ur intressezone. Allt blev upp och ner och så mycket tydligare på något sätt. KRAM :)
 
Sv: Hur blir jag av med katterna?

Ja visst är det så att man inser så skarpt vad som verkligen är viktigt.
När insikten skär som en kniv i en... ja det är fruktansvärt. Jag har haft min beskärda del av sådant också så jag kan verkligen känna med dej.

Som jag skrev innan, behöver du prata av dej så vet du var jag finns.

Kram
 
Sv: Hur blir jag av med katterna?

Som några sagt kan du testa med singel, det kan fungera, annars manicken som någon länkade till.

Citrus ska avskräcka katter har jag läst (vet inte om det togs upp? Missade det i så fall :)). Skal eller kanske köpa citronkoncentrat, spä ut och sprida runt trappen.

Dock så kan jag säga att katten exet hade grävde i singeln för att bajsa hemma hos mamma och pappa när vi var där. Det var inte ens en bra plats, mycket grov singel dessutom, hon valde ändå att gå dit framför den mjuka jorden under silvergranarna.
 
Sv: Hur blir jag av med katterna?

Ja visst är det så att man inser så skarpt vad som verkligen är viktigt.
När insikten skär som en kniv i en... ja det är fruktansvärt. Jag har haft min beskärda del av sådant också så jag kan verkligen känna med dej.

Som jag skrev innan, behöver du prata av dej så vet du var jag finns.

Kram

Tack :love:
 
Sv: Hur blir jag av med katterna?

Som några sagt kan du testa med singel, det kan fungera, annars manicken som någon länkade till.

Citrus ska avskräcka katter har jag läst (vet inte om det togs upp? Missade det i så fall :)). Skal eller kanske köpa citronkoncentrat, spä ut och sprida runt trappen.

Dock så kan jag säga att katten exet hade grävde i singeln för att bajsa hemma hos mamma och pappa när vi var där. Det var inte ens en bra plats, mycket grov singel dessutom, hon valde ändå att gå dit framför den mjuka jorden under silvergranarna.

Det snöade häromdagen, inte mycket men det täckte marken så den blev vit. Igår morse såg jag små kattspår in under trappan och sen ut igen, antar att någon gick förbi och "gick på toa". :crazy: Det är inte små bajshögar heller, trodde katter gjorde mindre korvar än så haha. Får ta och mocka ut redan nu mitt i vintern tror jag och göra något åt eländet BUMS. Ska gardera mig med både singel och sen kycklingnät över. :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
725
Senast: Sassy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 082
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp