Täckes gram

Joyride

Trådstartare
Hur vet man hur många grams fyllning det är i ett täcke:confused:
Ja om man inte ser det när man köper det förstås;) tänkte då mer på äldra täcken

Sv: Täckes gram

säger som ovanstående; om det inte står i täcket på nån tvättlapp eller nåt så kanske du kan jämför med andra täcken du vet fyllningen på.

Bara det att det var länge sedan jag köpte täcken o vet bara vad ett täcke är, men den är bara 250 g men käns jätte tjockt, så hmmm
Det enda som står på tvättlappen är ju typ Shell, Filler, Lining o Quilting typ 100% Polyester o så.

ja du då e det svårt att veta hur tjock fyllningen är. tyvärr. har inga andra tips.

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 417
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 785
Utrustning Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite. Han... 2
Svar
31
· Visningar
1 548
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 532
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka