täckesfynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fejka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 997
Sv: täckesfynd

Har ett regntäcke från gekås till min häst med är lite stort bara..:) kommer inte ihåg vad det kostade men inte mer än 400 kr.. haft det i snart ett år och det är helt och fint:)

Hej!

Hööks har ett för 349:-, är ingen kul färg kanske.... brunt.... men men....
Ullared har som alla andra säger prisvärda täcken!
Börjes för 399:- är också helt okej!

ja,hittar jag inget till helgen så ska jag beställa himalaya täcket,d är så otroligt snyggt:love:

Var på GeKås idag!:) Köpte 2 st regntäcken á 349 kr, 1 st utevintertäcke med hel hals för 429 kr , 1 st utevintertäcke för 299 kr samt 1 st fleecetäcke med x-gjordar för 119 kr! Nöjd med mina fynd och hopppas att de funkar!:rofl:

Senast ändrad av en moderator:

köpte för en månad sedan ca ett brunt regntäcke frän hööks för ca 349 trodde inte det skulle hålla för en hel dags spöregn men oj vad jag fick så jag teg,, ullareds täcken är riktigt bra dock har jag bara ett vinrött vintertäcke som då kostade 299 supernöjd med det,,, men du leta på annonser begnadade eller sådana som är fel köpt storlek o oftast lägre prissatt...

Det fanns från 105 - 155 cm på de flesta täcken! :bump: Regntäcket satt som ett smäck på gammeltanten, hög skärning och riktigt snyggt! Om det är lika bra som vintertäcket jag köpte förra året av samma märke o modell så är det ruggigt bra för det priset.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
547
Senast: Fibusen
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 746
Senast: Edla
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 892

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka