Täckesutbudet på Gek*s i ullared

Sv: Täckesutbudet på Gek*s i ullared

Imorgon bär det av!! Längtar så! Hoppas att där är massor med kuliga saker. Speciellt till hästen då :D!

Köpte ett regntäcke där och ärligt talat så är det mitt bästa täcke! Hur bra som helst! läcker aldrig igenom! :)

hej. är oxå jätte sugen på att åka dit... hur är passformen på era täcken?

Jag var där i oktober och köpte då ett ute täcke (halvhals, snabbknäppe fram, fodrat med 360 gr, marinblått, bogveck) för
399 kr som jag är jättenöjd med. Passar jättebra på pållan. Jag har en normalstor Islänning och jag köpte storlek 125 som jag brukar och jag tyckte att de verkar vara normala i storleken.

Ska snart dit igen (mitten av mars) och hoppas då att hitta ett fleecefodrat regntäcke av typ samma modell som täcket jag köpte i höstas. Någon som har vart där nyligen och sett om det finns?

Hoppas även att det finns lite fina schabrak (dressyrmodell), de som fanns när jag var där i höstas var i sammet men jag föredrar lite mer bomull.

Dom hade flyttat avdelningen sen jag var där sist. Men dom hade lika mycket saker som sist och jag var ganska nöjd. Mycket täcken hade dom och jag köpte ett stalltäcke som tyvärr var ganska litet. Tror knappast han kommer att kunna ha det om ett halv år :(. Men jag köpte träns, bett, pannband, biotin, c vitamin, aloe vera salva, benskydd fram och bak och en flaska man kan ha pälsglans eller annat i. Ångrar att jag inte köpte stalltäcket i en storlek större och jag ångrar också att jag inte köpte ett av dom andra täckena som jag såg.

Men jag är nöjd med shoppingen annars. Vi handlade en massa annat skoj också :D.

Liknande trådar

Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 025
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
880
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka