tänder = feber?

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lenizen

Systers pojk har febertoppar men inga andra symptom, kan detta ha att göra med att dom två bissingarna i överkäken är på väg ner? *fundersam moster*
 
Sv: tänder = feber?

Ja det kan det vara, elin blev även lös i magen... Men håller febertopparna i sig eller blir väldigt höga så ska nog föräldrarna ringa VC eller hälso och sjukvårdsupplysningen.
 
Sv: tänder = feber?

Det verkade vara en feberfri krabat i dag. Pigg, glad och enormt dregglig :).
 
Sv: tänder = feber?

Hehe!

Theo dregglade som en hund när han fick första tanden, även LITE feber och lös i magen var han. De andra 7 har kommit utan problem!

Så nog kan det vara tänderna som är på G!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min lille 1,5 års hingst har hög feber och är riktigt hängig och eländig. Självklart har veterinären varit och tittat till honom och...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: ylvalill
·
Kropp & Själ Jag går på Remsima som jag tar var sjätte vecka på sjukhuset, den är för min Ulcerös kolit. För 1,5v sen var jag hos tandläkaren och...
Svar
1
· Visningar
437
Senast: Tjingeling
·
Kropp & Själ Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Svar
8
· Visningar
2 095
Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 399
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp