tänder = feber?

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lenizen

Systers pojk har febertoppar men inga andra symptom, kan detta ha att göra med att dom två bissingarna i överkäken är på väg ner? *fundersam moster*
 
Sv: tänder = feber?

Ja det kan det vara, elin blev även lös i magen... Men håller febertopparna i sig eller blir väldigt höga så ska nog föräldrarna ringa VC eller hälso och sjukvårdsupplysningen.
 
Sv: tänder = feber?

Det verkade vara en feberfri krabat i dag. Pigg, glad och enormt dregglig :).
 
Sv: tänder = feber?

Hehe!

Theo dregglade som en hund när han fick första tanden, även LITE feber och lös i magen var han. De andra 7 har kommit utan problem!

Så nog kan det vara tänderna som är på G!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
523
Senast: tott
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
1 636
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: BornAgain
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
574
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp