G

glee

De nedre hörntänderna, alltså de långa "huggtänderna", på Selma ser ut att gå upp i tandköttet. Fast det ser inte inflammerat ut. Och när hon stänger munnen knarrar det på ena sidan för de hörntänderna på den sidan ligger så nära varandra.

Brukar sånt här rätta till sig? Eller ska jag ringa vet och be att de tittar på tänderna?
 
Om jag vore du skulle jag ringa vet. För Selma är ju ingen liten valp va? Det kan hända att de måste slipa lite på tänderna så att de inte skaver.
 
Nej, hon är 7 månader. Tappade mjölktänderna för ca 3 månader sen..
 
Jag fick hålla koll på Tottes tänder när han bytte, för mjölktänderna satt inte bra. Men hans "riktiga" tänder har kommit upp fint.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
Hundhälsa Hej! Jag läser mycket här men brukar inte känna behov av att skriva själv. Nu har några frågor uppstått efter en valpbesiktning. Jag...
Svar
18
· Visningar
2 954
Senast: Libbsticka
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 242
Senast: gulakatten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 171
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp